Tisztelt Vendégeink!

A szálloda dolgozói mindent elkövetnek annak érdekében, hogy pihenésük örömteli és zökkenőmentes legyen. Ezért kérjük Önöket, hogy az alábbiakban foglaltakat szíveskedjenek tudomásul venni, illetve betartani.

1.) Bejelentkezés (Check in) – információk (Recepció nyitvatartás: 0-24)

A szobákat érkezési napon 14:00 órától tudják elfoglalni

A recepción való bejelentkezés menete a következő:

Bejelentkező lap kitöltése minden vendégnek kötelező a valós személyes adatok alapján. A bejelentkezés csak érvényes személyi igazolvány és lakcímkártya felmutatásával lehetséges.

  • 18 év alatti vendégeink részére is kötelező a bejelentő lap kitöltése

  • 18 év alatti személy felnőtt kísérő nélkül nem tartózkodhat a szállodában

A foglalt szobaár vagy csomagár kifizetése érkezéskor a helyszínen kötelező! Hosszabb tartózkodás esetén 3 naponta szükséges előre rendezni a számla összegét.

2.) Szobakulcs

A vendégek a bejelentkezéskor szobakulcsot kapnak, melyeket az épületelhagyása esetén minden alkalommal és távozáskor a Recepción vissza kell adni!

3.) Látogatók, külsős vendégek

A szállodai szobákban kizárólag a portán regisztrált vendégek tartózkodhatnak, kérjük, hogy a látogatóikat a hallban szíveskedjenek fogadni. 20:00 és 08:00 óra között a külsős vendégek kizárólag a szálloda közösségi helységeiben tartózkodhatnak. A látogató csak a fogadó vendég kíséretében mehet fel a recepción való regisztrálás után. A látogató távozását is regisztráltatni kell.

4.) Biztonság

Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget.

Nagyobb érték elhelyezésének esetében szállodánk recepcióján található központi széf áll ingyenesen az Önök rendelkezésére.

5.) Gyógyfürdő

A Szálloda gyógyfürdőjének szolgáltatásai szállóvendégek részére igénybe vehetőek térítésmentesen minden nap. Aktuális nyitvatartásról kérjük érdeklődjenek a recepción.

Minden kedves vendégünk figyelmébe ajánljuk a gyógyfürdő részben kihelyezett házirendet.

6.) Egyéni elektromos készülékek

A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni valamint saját kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.

7.) Tűzvédelem

A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden vendég köteles betartani. Tűzjelzés esetében az épületet azonnal el kell hagyni a menekülési útvonalakat követve, egymás testi épségére ügyelve!

8.) Dohányzás

A szálloda szobáiban és épületeiben tilos a dohányzás! Dohányozni kizárólag az arra kijelölt helyen lehetséges, az épületeken kívül! Szabálysértés esetén 50.000-tól terjedő bírság fizetendő az érvényben lévő törvény szerint.

9.) A vendégek nyugalma

Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát, hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 – 8:00 óra között.

10.) A hotel értékei

Berendezési tárgyakat és textíliákat (pl. plédet, törölközőt, stb.) a szállodából kivinni tilos!

Szándékos rongálásból adódó károkat, illetve extra takarítással járó költségeket a szálloda megfizetteti annak okozójával.

11.) Kijelentkezés (Check out) – Távozás a szobából

A szobákat a távozás napján 10:00 óráig el kell hagyni! Amennyiben a vendégek a távozás napján 10:00 óráig a szobát nem hagyják el, úgy plusz díjat kötelesek fizetni.

10-12 óráig: 3000 Ft

12-16 óráig: szobaár 50%-a

16 óra után: szobaár 100%-a

Távozás napján térítés ellenében van lehetőség a tartózkodásuk meghosszabbítására, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. A hosszabbítás mindenkori érvényes áráról érdeklődjön a recepción!

Kérjük kedves vendégeinket, kijelentkezésük során legyenek szívesek megvárni, amíg a szobaasszony leellenőrzi az elhagyott szoba állapotát, illetve található-e ottfelejtett értéktárgy.

12.) Szállodában hagyott tárgyak, csomagtárolás

Mind szobaelfoglalás előtt, mind távozás után lehetősége van vendégeinknek csomagjaikat megőrzés céljából elhelyezni a szálloda recepcióján. A csomagért és az abban található értékekért a Hotel felelősséget nem vállal. A megőrzés céljára átadott tárgyakat a recepció az átvett állapotában tárolja adott napon. Amennyiben az átadó nem jelentkezik aznap a csomagért, szállodánk további két hétig tárolja a csomagot. Amennyiben ez idő alatt sem jelentkezett az átadó, úgy a recepció a szálláshely területéről eltávolíthatja az átadott tárgyakat és az átadó az átadott tárgyakkal kapcsolatban a Hotel Tiszával szemben semmilyen követelésre nem jogosult.

13.) Hibajelentés

Kérjük vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt műszaki illetve mindennemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul szíveskedjenek jelezni.

14.) Kérdése van?

További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.

Szállodánk managementje bírságrendszert hozott létre annak érdekében, hogy a jelen Szabályzatban foglaltakat Szabályokat és Szabályzatokat betartassák. Ennek során a regisztrált vendégnek rendelkezésére kell bocsátanunk a jogsértéssel és a büntetésekkel kapcsolatos minden írásban dokumentált esemény másolatát. Minden Regisztrált Vendégség végső esetben felelős a bírságokért és a jogsértések megszüntetéséért. Bármely fenti szabály megsértése miatt pénzbüntetést lehet kiszabni, az alábbi ütemezés szerint:

Az első felhívás a szabálysértés a megszüntetésére szóban.

Második felhívás a szabálymegszegésre és annak megszüntetésére írásban.

Harmadik felhívás a jogsértésre a megszüntetésre és annak abbahagyására esetben a figyelmeztetést követően a Regisztrált Vendégnek el kell hagynia az ingatlant, továbbá 100%-ban meg kell fizetnie a bérlettel kapcsolatban felmerült teljes összeget, elismerve annak visszatérítése nélküli állapotot. Ebben az esetben további kényszerítő bírság is elrendelhető, akár Rendősségi jelenléttel és feljelentés vonzattal.

Ugyenez a szabály vonatkozik a véletlenül, vagy szándékosan okozott károkért.

Ha a vendég nem tartja be a Házirend szabályzatát, illetve a Szabályzatban foglaltak szerint hozott bármely szállodai management döntést, akkor a Vendéget további kártérítési kötelezettség terhére lehet kötelezni, és a szállodából további egyeztetés vagy bejelentés nélkül akár rendőri segédlettel el lehet távolítani.