Tisztelt Vendégeink!
A szálloda dolgozói mindent elkövetnek annak érdekében, hogy pihenésük örömteli és zökkenőmentes legyen. Ezért kérjük Önöket, hogy az alábbiakban foglaltakat szíveskedjenek tudomásul venni, illetve betartani.
1.) Bejelentkezés (Check in) – információk (Recepció nyitvatartás: 0-24)
A szobákat érkezési napon 14:00 órától tudják elfoglalni
A recepción való bejelentkezés menete a következő:
Bejelentkező lap kitöltése minden vendégnek kötelező a valós személyes adatok alapján. A bejelentkezés csak érvényes személyi igazolvány és lakcímkártya felmutatásával lehetséges.
18 év alatti vendégeink részére is kötelező a bejelentő lap kitöltése
18 év alatti személy felnőtt kísérő nélkül nem tartózkodhat a szállodában
– A foglalt szobaár vagy csomagár kifizetése érkezéskor a helyszínen kötelező! Hosszabb tartózkodás esetén 3 naponta szükséges előre rendezni a számla összegét.
2.) Szobakulcs
A vendégek a bejelentkezéskor szobakulcsot kapnak, melyeket az épületelhagyása esetén minden alkalommal és távozáskor a Recepción vissza kell adni!
3.) Látogatók, külsős vendégek
A szállodai szobákban kizárólag a portán regisztrált vendégek tartózkodhatnak, kérjük, hogy a látogatóikat a hallban szíveskedjenek fogadni. 20:00 és 08:00 óra között a külsős vendégek kizárólag a szálloda közösségi helységeiben tartózkodhatnak. A látogató csak a fogadó vendég kíséretében mehet fel a recepción való regisztrálás után. A látogató távozását is regisztráltatni kell.
4.) Biztonság
Felhívjuk kedves vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget.
Nagyobb érték elhelyezésének esetében szállodánk recepcióján található központi széf áll ingyenesen az Önök rendelkezésére.
5.) Gyógyfürdő
A Szálloda gyógyfürdőjének szolgáltatásai szállóvendégek részére igénybe vehetőek térítésmentesen minden nap. Aktuális nyitvatartásról kérjük érdeklődjenek a recepción.
Minden kedves vendégünk figyelmébe ajánljuk a gyógyfürdő részben kihelyezett házirendet.
6.) Egyéni elektromos készülékek
A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni valamint saját kávéfőzőt, vízmelegítőt, vasalót és egyéb elektromos készüléket üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik.
7.) Tűzvédelem
A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden vendég köteles betartani. Tűzjelzés esetében az épületet azonnal el kell hagyni a menekülési útvonalakat követve, egymás testi épségére ügyelve!
8.) Dohányzás
A szálloda szobáiban és épületeiben tilos a dohányzás! Dohányozni kizárólag az arra kijelölt helyen lehetséges, az épületeken kívül! Szabálysértés esetén 50.000-tól terjedő bírság fizetendő az érvényben lévő törvény szerint.
9.) A vendégek nyugalma
Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát, hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 – 8:00 óra között.
10.) A hotel értékei
Berendezési tárgyakat és textíliákat (pl. plédet, törölközőt, stb.) a szállodából kivinni tilos!
Szándékos rongálásból adódó károkat, illetve extra takarítással járó költségeket a szálloda megfizetteti annak okozójával.
11.) Kijelentkezés (Check out) – Távozás a szobából
A szobákat a távozás napján 10:00 óráig el kell hagyni! Amennyiben a vendégek a távozás napján 10:00 óráig a szobát nem hagyják el, úgy plusz díjat kötelesek fizetni.
10-12 óráig: 3000 Ft
12-16 óráig: szobaár 50%-a
16 óra után: szobaár 100%-a
Távozás napján térítés ellenében van lehetőség a tartózkodásuk meghosszabbítására, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. A hosszabbítás mindenkori érvényes áráról érdeklődjön a recepción!
Kérjük kedves vendégeinket, kijelentkezésük során legyenek szívesek megvárni, amíg a szobaasszony leellenőrzi az elhagyott szoba állapotát, illetve található-e ottfelejtett értéktárgy.
12.) Szállodában hagyott tárgyak, csomagtárolás
Mind szobaelfoglalás előtt, mind távozás után lehetősége van vendégeinknek csomagjaikat megőrzés céljából elhelyezni a szálloda recepcióján. A csomagért és az abban található értékekért a Hotel felelősséget nem vállal. A megőrzés céljára átadott tárgyakat a recepció az átvett állapotában tárolja adott napon. Amennyiben az átadó nem jelentkezik aznap a csomagért, szállodánk további két hétig tárolja a csomagot. Amennyiben ez idő alatt sem jelentkezett az átadó, úgy a recepció a szálláshely területéről eltávolíthatja az átadott tárgyakat és az átadó az átadott tárgyakkal kapcsolatban a Hotel Tiszával szemben semmilyen követelésre nem jogosult.
13.) Hibajelentés
Kérjük vendégeinket, hogy a szobában tapasztalt műszaki illetve mindennemű meghibásodást a szálloda recepcióján haladéktalanul szíveskedjenek jelezni.
14.) Kérdése van?
További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.
Szállodánk managementje bírságrendszert hozott létre annak érdekében, hogy a jelen Szabályzatban foglaltakat Szabályokat és Szabályzatokat betartassák. Ennek során a regisztrált vendégnek rendelkezésére kell bocsátanunk a jogsértéssel és a büntetésekkel kapcsolatos minden írásban dokumentált esemény másolatát. Minden Regisztrált Vendégség végső esetben felelős a bírságokért és a jogsértések megszüntetéséért. Bármely fenti szabály megsértése miatt pénzbüntetést lehet kiszabni, az alábbi ütemezés szerint:
• Az első felhívás a szabálysértés a megszüntetésére szóban.
• Második felhívás a szabálymegszegésre és annak megszüntetésére írásban.
• Harmadik felhívás a jogsértésre a megszüntetésre és annak abbahagyására esetben a figyelmeztetést követően a Regisztrált Vendégnek el kell hagynia az ingatlant, továbbá 100%-ban meg kell fizetnie a bérlettel kapcsolatban felmerült teljes összeget, elismerve annak visszatérítése nélküli állapotot. Ebben az esetben további kényszerítő bírság is elrendelhető, akár Rendősségi jelenléttel és feljelentés vonzattal.
Ugyenez a szabály vonatkozik a véletlenül, vagy szándékosan okozott károkért.
• Ha a vendég nem tartja be a Házirend szabályzatát, illetve a Szabályzatban foglaltak szerint hozott bármely szállodai management döntést, akkor a Vendéget további kártérítési kötelezettség terhére lehet kötelezni, és a szállodából további egyeztetés vagy bejelentés nélkül akár rendőri segédlettel el lehet távolítani.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.